Wszyscy, którzy zapiszą się do naszego newslettera i w dniach 13 - 30.11.2018 dokonają rezerwacji rejsu AIDA, otrzymają specjalny prezent.
Do wyboru 3 prezenty do wykorzystania na pokładzie statku:
- dzień w strefie relaksu z saunami i jacuzzi dla dwojga,
- ajurwedyjski masaż stóp dla 1 osoby,
- trening personalny dla 1 osoby.
Regulamin promocji „Prezent inauguracyjny”
Niniejszy regulamin określa warunki promocji „Prezent Inauguracyjny”, który realizowany jest za pośrednictwem strony www.aidarejsy.pl.
§ 1.Definicje:
- Organizator – Cruise & Travel Group spółka z o. o. spółka komandytowa, ul. Grunwaldzka 56, 80-241 Gdańsk. NIP: 604-017-14-03, REGON: 364687012.
- Klient - każda osoba biorąca udział w niniejszej Promocji.
- Promocja – akcja promocyjna, opisana w niniejszym Regulaminie.
- Strona internetowa- strona dostępna pod adresem: www.aidarejsy.pl.
- Regulamin – niniejszy dokument wraz z załącznikami.
§ 2. Okres i zasady trwania Promocji
- Promocja obowiązuje od 13 listopada 2018 do 30 listopada 2018.
- Organizator umożliwia wszystkim Klientom, którzy w okresie trwania niniejszej Promocji wyrażą zgodę na otrzymywanie newslettera, uzyskanie prezentu niespodzianki.
- Po zapisie do newslettera Organizator poprosi Klienta o adres korespondencyjny, na który zostanie wysłany prezent niespodzianka.
- Dane adresowe zbierane podczas promocji, będą wykorzystywane tylko do wysyłki prezentu, nie będą też w żaden sposób udostępniane.
- Klient, który nie prześle adresu korespondencyjnego na prośbę Organizatora w terminie do 14.12.2018, nie otrzyma prezentu.
- Klient, który w podanym okresie (13 – 30.11.2018) zarezerwuje rejs Aida, otrzyma dodatkowo do wyboru jeden z trzech prezentów do wykorzystania na pokładzie:
- Klientom przysługuje jeden prezent na KABINĘ, niezależnie od ilości zarezerwowanych kabin.
- Prezent można odebrać na pokładzie statku.
- Po dokonaniu wyboru prezentu nie ma możliwości zmiany.
- Nie ma możliwości przekazania prezentu innej osobie oraz zamiany go na bon pieniężny lub rabat.
- W przypadku anulacji rezerwacji prezent przepada i nie zostaje przyznany żaden ekwiwalent.
a) dzień w strefie relaksu z saunami i jacuzzi dla dwojga
b) ajurwedyjski masaż stóp dla 1 osoby
c) trening personalny dla 1 osoby
§ 4. Zasady reklamacji
- Reklamacje związane z uczestnictwem w niniejszej Promocji winny być zgłaszane w ciągu 14 dni (słownie: czternastu dni) od dnia zakończenia Promocji na adres korespondencyjny Organizatora lub na adres poczty elektronicznej: rezerwacje@aidarejsy.pl.
- Organizator ustosunkuje się do przedstawionych zarzutów w terminie do 14 dni (słownie: czternastu dni) od chwili jej otrzymania i poinformuje o tym Klienta pisemnie na adres podany w reklamacji bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej według wyboru Klienta.
§ 5. Postanowienia końcowe
- Treść niniejszego Regulaminu jest dostępna w siedzibie Organizatora.
- Do wszelkich spraw nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie będą miały zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
-
Czy będąc na statku można dzwonić?
Wszystkie kabiny statkach są wyposażone w telefon z bezpośrednim wyjściem, dzięki czemu można bardzo łatwo dotrzeć do swoich bliskich w domu. Po wprowadzeniu międzynarodowego numeru kierunkowego i żądanego numeru telefonu możesz wygodnie dzwonić do domu. Koszt połączenia wynosi obecnie €4,90 za minutę na całym świecie.
-
Czy na statkach jest dostęp do internetu
Na statkach istnieje możliwość korzystania z internetu w kawiarence internetowej, jak również poprzez WiFi – usługę bezprzewodowego internetu, pozwalającą na korzystanie z internetu w kabinie. Korzystanie z internetu jest odpłatne. Orientacyjna cena to ok. €0,20-0,40/minuta. Można również wykupić specjalne pakiety.
-
O co chodzi z bezgotówkowym systemem płatności?
Na pokładzie statku nie używa się gotówki. Pasażerowie w momencie zaokrętowania otrzymują karty elektroniczne, które są kartami identyfikacyjnymi, płatniczymi oraz kluczami do kabiny. Za pomocą karty pasażer reguluje swoje wydatki na pokładzie a pod koniec rejsu otrzymuje zestawienie wszystkich należności. Rachunek reguluje się w recepcji przed wyokrętowaniem za pomocą gotówki lub karty kredytowej. Kartę kredytową należy wcześniej zarejestrować a jeżeli płatność jest gotówką to wpłacić depozyt. Jedynym miejscem na statku, w którym operuje się gotówką jest kasyno.
-
Karta pokładowa – co to takiego?
Karta pokładowa pełni jednocześnie kilka funkcji – jest kartą płatniczą, dokumentem tożsamości i kluczem do kabiny. Kartę tę nosimy przy sobie przez cały rejs. Szczególnie trzeba o niej pamiętać podczas wizyt w kolejnych portach. Wtedy muszą ją mieć przy sobie również dzieci. Każdorazowo przy zejściu i powrocie na statek musimy ją okazać ochronie, która wyposażona w specjalny czytnik będzie miała możliwość nas zidentyfikować.
-
Strój wygodny czy elegancki? Dress Code na statku.
Pomimo rosnącej euforii przed rejsem, każdy staje nagle przed tym samym dylematem: jak spakować walizkę i co należy zabrać, żeby uniknąć jakichkolwiek niezręcznych i stresujących sytuacji. Śpieszymy wyjaśnić i uspokoić zarazem. Przede wszystkim pakujemy takie rzeczy jakie zwykle zabieramy na wakacje. Statki wycieczkowe to pływające kurorty, na których mamy czuć się wygodnie i komfortowo. W ciągu dnia strój jest dowolny, a podczas wycieczek lądowych warto pamiętać o wygodnym obuwiu, nakryciu głowy i okularach przeciwsłonecznych. Tak jak w każdym hotelu, również na statku obowiązuje zakaz przychodzenia do restauracji w strojach plażowych. Wieczorami mile widziane są stroje bardziej eleganckie, szczególnie jeżeli wybieramy się do restauracji a la carte, ale i wtedy obowiązuje mniej formalna, wygodna elegancja.
-
Czego się dowiemy z gazetki pokładowej?
W trakcie dnia na statku jest mnóstwo atrakcji. Wszystkie informacje łącznie z godzinami otwarcia barów i restauracji pasażerowie otrzymują wieczorem w formie gazetki pokładowej. Zamieszczane są tam również informacje dotyczące kolejnego dnia i portu do którego zawinie statek, godziny postoju oraz informacje pogodowe.
-
Którą kabinę wybrać skoro jest tak wiele kategorii?
Kabiny na statkach AIDY dzielą się na wewnętrzne oraz zewnętrzne z oknem lub z balkonem oraz apartamenty. Metraż i wyposażenie kabiny wewnętrznej nie różni się w stosunku do kabiny zewnętrznej, a brak okna rekompensowany jest dużym lustrem lub obrazem. Z uwagi na ilość atrakcji w ciągu dnia i wieczorem, w kabinie oprócz noclegu spędzamy bardzo mało czasu. Jeżeli więc nie ma żadnych innych przeciwwskazań a szukamy oferty cenowo najkorzystniejszej to na pewno będziemy zadowoleni również z kabiny wewnętrznej. Jeżeli natomiast rozważamy kabinę z oknem (które jest zawsze na stałe zamknięte) to warto sprawdzić czy czasami dopłata do kabiny z balkonem nie jest niewiele wyższa. Kabina z balkonem jest większa metrażowo i bardzo często ma dodatkowo wydzieloną część dzienną. Natomiast jeśli oczekujemy czegoś więcej to polecamy apartamenty.
-
Czy na statku jest dostęp do pralni i prasowalni?
Na statku istnieje możliwość oddania rzeczy do prania czy prasowania – odpłatnie. Na wszystkich statkach dostępne są również pralnie i prasowalnie samoobsługowe, gdzie za niewielką opłatą można zrobić szybkie pranie lub wyprasować wieczorową kreację. Koszt prania ok. €2, koszt suszenia ok. €2, saszetka z proszkiem ok. €1.
-
Jakie napięcie jest w gniazdkach?
Na statkach AIDA Cruises napięcie elektryczne w gniazdkach wynosi 220V.
-
Jakie sporty można uprawiać na pokładzie statku?
Dla wszystkich, którzy chcą aktywnie spędzić czas na statku dostępne są Centrum Fitness, boisko do siatkówki, kort do squasha, symulator do gry w golfa, ścieżka do joggingu i boisko do koszykówki. Dodatkowo na wszystkich statkach kilka razy dziennie prowadzone są zajęcia grupowe takie jak joga, pilates czy spinning.