Wyspy Kanaryjskie i Madera z Gran Canarii
08.02.2025 - 15.02.2025
7 noclegów
Rejs, który rozpoczyna się i kończy na Gran Canarii, a na trasie Madera, Teneryfa, Fuerteventura i Lanzarote. W cenie opłaty portowe, napiwki oraz piwo i wino do posiłków.
ceny od
€679/os.
Orient z Dubaju 2
08.02.2025 - 15.02.2025
7 noclegów
Rejs, który rozpoczyna się i kończy w Dubaju, a trasa przebiega przez Abu Zabi, Manama i Sir Bani Yas. W cenie opłaty portowe, napiwki oraz piwo i wino do posiłków.
ceny od
€649/os.
Orient z Abu Zabi
09.02.2025 - 16.02.2025
7 noclegów
Rejs po Zatoce Arabskiej. Trasa z Abu Zabi, przez Manama (Bahrajn), Sir Bani Yas i Dubaj. W cenie opłaty portowe, napiwki oraz piwo i wino do posiłków.
ceny od
€699/os.
Wyspy Kanaryjskie i Madera
09.02.2025 - 16.02.2025
7 noclegów
Rejs, który rozpoczyna się i kończy na Gran Canarii, a na trasie Madera, Teneryfa i Fuerteventura. W cenie opłaty portowe, napiwki oraz piwo i wino do posiłków.
ceny od
€649/os.
Wyspy Kanaryjskie i Madera z Teneryfy
12.02.2025 - 19.02.2025
7 noclegów
Rejs, który rozpoczyna się i kończy na Teneryfie, a na trasie Fuerteventura, Lanzarote, Gran Canaria i Madera. W cenie opłaty portowe, napiwki oraz piwo i wino do posiłków.
ceny od
€629/os.
Wyspy Karaibskie z Dominikany 6
13.02.2025 - 27.02.2025
14 noclegów
Rejs z Dominikany przez cudowne wyspy Karaibów. W cenie opłaty portowe, napiwki oraz piwo i wino do posiłków.
ceny od
€1475/os.
Wyspy Kanaryjskie z La Gomerą 9 nocl.
14.02.2025 - 23.02.2025
9 noclegów
Rejs po Wyspach Kanaryjskich z Fuerteventury. Na trasie Teneryfa, Gran Canaria, La Gomera, La Palma i Lanzarote. W cenie opłaty portowe, napiwki oraz piwo i wino do posiłków.
ceny od
€930/os.
Arabskie Noce z Dubaju 1
14.02.2025 - 21.02.2025
7 noclegów
Rejs, który rozpoczyna się i kończy w Dubaju, a trasa przebiega przez Abu Zabi, Doha i Maskat. W cenie opłaty portowe, napiwki oraz piwo i wino do posiłków.
ceny od
€649/os.
Wyspy Kanaryjskie i Madera z Gran Canarii
15.02.2025 - 22.02.2025
7 noclegów
Rejs, który rozpoczyna się i kończy na Gran Canarii, a na trasie Madera, Teneryfa, Fuerteventura i Lanzarote. W cenie opłaty portowe, napiwki oraz piwo i wino do posiłków.
ceny od
€679/os.
Arabskie Noce z Dubaju 2
15.02.2025 - 22.02.2025
7 noclegów
Rejs, który rozpoczyna się i kończy w Dubaju, a trasa przebiega przez Abu Zabi, Doha i Maskat. W cenie opłaty portowe, napiwki oraz piwo i wino do posiłków.
ceny od
€699/os.
Arabskie Noce z Abu Zabi
16.02.2025 - 23.02.2025
7 noclegów
Rejs po Zatoce Arabskiej. Trasa z Abu Zabi, przez Doha, Maskat i Dubaj. W cenie opłaty portowe, napiwki oraz piwo i wino do posiłków.
ceny od
€760/os.
Wyspy Kanaryjskie z La Gomerą
16.02.2025 - 23.02.2025
7 noclegów
Rejs, który rozpoczyna się i kończy na Gran Canarii, a na trasie La Gomera, La Palma, Lanzarote, Fuerteventura i Teneryfa. W cenie opłaty portowe, napiwki oraz piwo i wino do posiłków.
ceny od
€649/os.
Tajlandia, Malezja i Singapur
17.02.2025 - 03.03.2025
14 noclegów
Rejs, który rozpoczyna się i kończy w Bangkoku, a trasa przebiega przez Tajlandię, Singapur i Malezję. W cenie opłaty portowe, napiwki oraz piwo i wino do posiłków.
ceny od
€1885/os.
Wyspy Kanaryjskie i Madera z Teneryfy
19.02.2025 - 26.02.2025
7 noclegów
Rejs, który rozpoczyna się i kończy na Teneryfie, a na trasie Fuerteventura, Lanzarote, Gran Canaria i Madera. W cenie opłaty portowe, napiwki oraz piwo i wino do posiłków.
ceny od
€679/os.
Wyspy Kanaryjskie i Madera 9 nocl.
21.02.2025 - 02.03.2025
9 noclegów
Rejs, który rozpoczyna się i kończy na Fuerteventura a kończy na Gran Canarii. Na trasie Teneryfa, Gran Canaria i Madera. W cenie opłaty portowe, napiwki oraz piwo i wino do posiłków.
ceny od
€875/os.
Wyspy Kanaryjskie i Madera z Gran Canarii
22.02.2025 - 01.03.2025
7 noclegów
Rejs, który rozpoczyna się i kończy na Gran Canarii, a na trasie Madera, Teneryfa, Fuerteventura i Lanzarote. W cenie opłaty portowe, napiwki oraz piwo i wino do posiłków.
ceny od
€679/os.
Wyspy Kanaryjskie i Madera
23.02.2025 - 02.03.2025
7 noclegów
Rejs, który rozpoczyna się i kończy na Gran Canarii, a na trasie Madera, Teneryfa i Fuerteventura. W cenie opłaty portowe, napiwki oraz piwo i wino do posiłków.
ceny od
€649/os.
-
O co chodzi z bezgotówkowym systemem płatności?
Na pokładzie statku nie używa się gotówki. Pasażerowie w momencie zaokrętowania otrzymują karty elektroniczne, które są kartami identyfikacyjnymi, płatniczymi oraz kluczami do kabiny. Za pomocą karty pasażer reguluje swoje wydatki na pokładzie a pod koniec rejsu otrzymuje zestawienie wszystkich należności. Rachunek reguluje się w recepcji przed wyokrętowaniem za pomocą gotówki lub karty kredytowej. Kartę kredytową należy wcześniej zarejestrować a jeżeli płatność jest gotówką to wpłacić depozyt. Jedynym miejscem na statku, w którym operuje się gotówką jest kasyno.
-
Co w sytuacji, w której na trasie rejsu znajdują się kraje, do których obywatele polscy potrzebują wizy?
Niestety udział w rejsie nie zwalnia nas z obowiązku ich posiadania. Są jednak pewne odstępstwa od normy i czasami wizę można wykupić na statku, bez konieczności załatwiania jej w kraju. Niestety nie dotyczy to wizy amerykańskiej, w sytuacji której procedury są standardowe. Szczegółowych informacji udzielają pracownicy Cruise & Travel Group.
-
Czy przed wyjazdem potrzebne są jakieś specjalne badania albo szczepienia?
Badania nie są konieczne a szczepienia wymagane są tylko w sytuacji niektórych krajów tropikalnych. Informacje na temat obowiązkowych lub zalecanych szczepień można uzyskać w najbliższym Sanepidzie lub u naszych pracowników.
-
Czy z uwagi na nasze członkostwo w Unii Europejskiej musimy posiadać paszport, czy wystarczy dowód?
Z dowodem możemy podróżować tylko po krajach należących do Unii i nawet jeżeli na trasie rejsu jest tylko jeden kraj do niej nie należący, to musimy posiadać paszport. Bez niego nie zostaniemy zaokrętowani a deklaracja, że nie będziemy schodzili na ląd w tym kraju również nie pomoże. Nasz paszport powinien być ważny minimum 6 miesięcy od momentu zaokrętowania na statek.
-
Jaki język obowiązuje na statkach AIDA Cruises?
Na pokładzie statków AIDA obowiązującym jest język niemiecki. Wszelkie broszury informacyjne drukowane są w tym języku. Wszyscy członkowie załogi mówią natomiast zarówno w języku niemieckim jak i angielskim. Również najważniejsze ogłoszenia, a także menu w barach i restauracjach dostępne są w języku angielskim.
-
Karta pokładowa – co to takiego?
Karta pokładowa pełni jednocześnie kilka funkcji – jest kartą płatniczą, dokumentem tożsamości i kluczem do kabiny. Kartę tę nosimy przy sobie przez cały rejs. Szczególnie trzeba o niej pamiętać podczas wizyt w kolejnych portach. Wtedy muszą ją mieć przy sobie również dzieci. Każdorazowo przy zejściu i powrocie na statek musimy ją okazać ochronie, która wyposażona w specjalny czytnik będzie miała możliwość nas zidentyfikować.
-
Jak to jest na statku jeśli chodzi o osoby palące papierosy?
Na statkach wycieczkowych obowiązuje zakaz palenia papierosów we wnętrzu statku. Wyjątek stanowią kabiny z balkonami. Poza tym na pokładach są wydzielone strefy dla palących, gdzie umieszczone są popielniczki – również przy basenie i na pokładach spacerowych.
-
Czy na statku jest opieka medyczna?
Na statku dostępna jest opieka medyczna. Swoje dyżury pełnią lekarze i pielęgniarki, informacja o godzinach dyżurów zawsze podana jest w broszurze informacyjnej, która trafia wieczorem do naszej kabiny. Konsultacje lekarskie są dodatkowo płatne. Dostępne jest również pogotowie całodobowe, numer alarmowy również znajduje się w informacjach w broszurze.
-
O co chodzi z napiwkami dla obsługi na pokładzie statku?
Napiwki to już tradycja rejsów wycieczkowych. Są one rozdzielane pomiędzy obsługą Państwa kabiny i stolika w restauracji. Dla Państwa wygody napiwki na statkach AIDA są już wliczone w cenę rejsu i nie trzeba mieć przy sobie środków na uhonorowanie obsługi.
-
Czy w trakcie rejsu mogą być odczuwalne objawy choroby morskiej?
Podczas ustalania tras rejsów wybiera się okresy, w których warunki atmosferyczne są najlepsze w danym regionie świata. Niestety w ostatnich latach zdarza się coraz więcej anomalii i zmian pogodowych. Dlatego statki wyposaża się w nowoczesne systemy stabilizatorów, które minimalizują jakikolwiek dyskomfort prawie do zera. Oczywiście kwestia choroby morskiej jest bardzo indywidualną sprawą i dla niektórych osób już świadomość przebywania na statku jest niekomfortowa. To tak jak z jazdą autobusem, jedni nie mają żadnych problemów, inni muszą stale zażywać leki.